Immunerősítő meditáció

Egy olyan meditációra hívlak most, amellyel az immunrendszerünket erősíthetjük. Természetesen a gyakorlat bármikor végezhető, de különösen akkor javasolt, amikor nem érezzük jól magunkat a bőrünkben, kimerültek vagyunk, vagy ágynak esünk egy betegség miatt. A teljes meditáció 17 percet vesz igénybe, melyet a lap aljára görgetve érsz el.

Ehhez a meditációhoz a tenger, az óceán lágy hullámzását fogjuk segítségül hívni, ezért elképzelheted annak színeit, de körül is veheted magad kék színű dolgokkal, párnákkal, takaróval. A meditáció során, bátran felidézheted ezeket a színeket is.

Javasolt feltételek a gyakorláshoz

Végig fogjuk pásztázni a teljes testet, lábunktól a fejtetőig, gondolatban pedig minden egyes testrészen áramoltatjuk az életenergiát.

  • javasolt fekve végezni, behunyt szemekkel
  • lehetőség szerint 2 étkezés között gyakorolj
  • puha, kényelmes ruházatban
  • zajmentes környezetben
  • olyan hőmérsékletet biztosíts, ami számodra optimális (ne fázz, ne is legyen meleged)

Érdemes eleinte minden zavaró körülményt kizárni, ha pl. van egy kattogó, hangos óra a szobában, kiveheted az elemet belőle, vagy átviheted másik helyiségbe. Ne aggódj, eleinte nagy valószínűséggel, úgyis minden olyan hangot észre fogsz venni, amiről eddig nem is volt tudomásod vagy figyelmed (nyikorogó ajtó, recsegőpadló, kutyorogó radiátor, stb.). 🙂

Ha most próbálsz ki először ilyesmi technikát, vagy már régebb óta meditálsz, akkor is elvégezheted az alábbi gyakorlatot. Izgalmas találkozásra hívunk a testeddel most. 

Válassz kényelmes ruházatot és a fentebb javasolt feltételeket is megszervezheted magadnak.

Keress egy nyugodt, csendes zugot a lakásban. Készíthetsz fejed alá párnát, alápolcolhatod a térdeidet, be is takarózhatsz.

Helyezkedj el kényelmesen és hallgasd nyugalommal!

Váljon egészségedre ez a gyakorlat! Ismételd gyakran, hogy jótékony hatása veled legyen egész napon át!

Örömmel vesszük, ha megosztod velünk tapasztalatodat a meditáció hatásával kapcsolatban fb oldalunkon vagy akár e-mail-ben.

Készült: Budapest, 2020. szeptember